جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
منوجان

حوزه / حجت الاسلام آقاملایی گفت: حضور مردم در کمک به هم نوعان، بافتوای حضرت امام خامنه‌ای در فریضه دانستن کمک به مردم لبنان تسریع و باشهادت سید حسن نصرالله به اوج رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام آقاملایی امام جمعه شهرستان منوجان با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهر جهت کمک به مردم لبنان و حزب الله دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام آقاملایی با بیان اینکه رسالت ما تنها تامین کالا برای حل برخی از مشکلات مردم لبنان نیست، اظهار داشت: مهم‌تر از این مسئله، شور و نهضت فراگیر حضور مردم در کمک به همنوعان خود در لبنان و شرکت در یک امر خیر جمعی است.

وی افزود: مردم نقش خود در این نبرد نابرابر که در حال وقوع است را حس کرده و بخشی از زندگی خود را ایثار می‌کنند، این اقدام بافتوای حضرت امام خامنه‌ای در فریضه دانستن کمک به مردم لبنان، تسریع و با شهادت سید حسن نصرالله به اوج رسید.

امام جمعه منوجان، با اشاره به اینکه ما به امت اسلامی اعتقاد داریم، یادآور شد: هدایت امت اسلامی با رهبری امام خامنه‌ای است و امروز بخشی از امت اسلامی در لبنان در حال جنگ است.

وی اضافه کرد: این حرکت باایجاد جریان خودجوش مردمی همانند الگوی کارگاه‌های دوران کرونا شامل بافت لباس گرم و پخت نان در محلات مجددا راه‌اندازی شود که محور این حرکت‌ها نیز بانوان هستند، یقینا مستندسازی آن در جامعه اثرگذاری بسیاری خواهد داشت.

حجت الاسلام آقاملایی ادامه داد: در این راستا مساجد، منازل شهدا، کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیمه‌های مقاومت و گروه‌های خیریه و جهادی، محور جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند و به فرموده ولی امرمسلمین جهان حمایت از حزب الله لبنان واجب است.

مهدوی رئیس کمیته امداد منوجان نیز در این دیدار گفت: پایگاه‌های کمیته امداد جهت جمع آوری و ارسال کمک‌های مردمی به لبنان با تمام توان پای کار هستند.

گفتنی است امام جمعه شهرستان منوجان از پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) که جهت جمع آوری کمک‌های مردمی به مردم مظلوم لبنان و غزه در سطح شهر مستقر شده بودند نیز بازدید کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha